czwartek, 11 lipca 2013

początek ; )

Nie wiem co we mnie wstąpiło, ale postanowiłam po raz kolejny stworzyć bloga ^.^
Była to całkiem spontaniczna decyzja i mam nadzieje, że szybko się okaże, czy była dobra, czy zła. 

Jestem Monika, mam 15 lat, a na blogu zamierzam pisać o WSZYSTKIM ! :) Począwszy od mody skończywszy na makijażu, bądź zdjęć . Do zespołu powinna bardzo szybko dołączyć moja kochana przyjaciółka, z którą będę dzieliła tego bloga i razem z nią będę dodawała mnóstwo, przeróżnych postów, które choć trochę, będę odzwierciedlały nas. Mam nadzieję, że nasze małe wypociny przyciągną choć garstkę osób i czas poświęcony temu blogowi nie pójdzie na marne .
 No to ZACZYNAMY ! ; )



2 komentarze:

  1. O, widzę, że założyłaś bloga tego samego dnia kiedy ja to zrobiłam. :)
    No to życzę powodzenia i dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń